Tukka hyvin ja kroppa komeaksi!

Komeaan ulkonäköön vaikuttaa hiusten lisäksi myös koko kroppa. Nyt voit syödä grillimakkarat hyvällä omallatunnolla ja nauttia kesän auringosta ulkona ja silti näyttää hyvältä ja treenatulta! Ratkaisu on löytynyt.
HIIT (joka muodostuu sanoista High Intensity Interval Training) on harjoitusmuoto, jossa pyritään nostamaan syke korkealle nopeilla pyrähdyksillä ja lyhyillä tauoilla. Tämän tyyppinen harjoitus ei ole ainoastaan tehokas, vaan vähentää myös huomattavasti treeniin käytettyä aikaa.
1. MITÄ HYÖTYÄ MIEHILLE?
Pääset kuntoon paljon nopeammin kuin tavallisella treenillä. Tyypillisen HIIT treenin kesto on 3-15 minuuttia, meillä TRIB3:llä treeni on viety ”äärimmäisyyteen” taataksemme nopeammat tulokset, meidän treenin kesto on 45min. Myös tutkimukset ovat osoittaneet, että nopeatempoisella ja sykkeitä nostattavalla treenillä on samoja etuja kuin pitkäkestoisilla treeneillä.
2. TEHOKKAAMPI KALORIN KULUTUS
Pitkäkestoisen cardio-treenin ja HIIT-treenin suurin ero on jälkipoltto. Kehosi voi polttaa kaloreita jopa 24 tunnin ajan HIIT-treenin päätyttyä. Voit polttaa jopa 1000 kaloria riippuen treenin intensiteettitasosta.
3. LIIKUNTA VIISASTAA
Liikunta yleisesti auttaa sydämen lyöntitiheyden kasvuun, jolloin veri virtaa nopeammin kehossa ja kohonnut hapen määrä kulkee aivoihisi, mikä auttaa sinua tulemaan valppaamaksi ja älykkäämmäksi 😉
HIIT-harjoitukset ottavat askeleen pidemmälle siinäkin mielessä, että ne eivät ainoastaan ​​kuluta kaloreita ja polta rasvaa vaan auttavat myös lihasten rakentamisessa. Kuka ei haluaisi polttaa rasvaa ja muokata samalla lihaksia kroppaan!

Juuso / Trib3 Töölö Helsinki
trib3.fi/helsinki
Kannattaa piipahtaa GROOMissa parturissa 23.5. alkaen ja lunastaa ilmainen treeni itsellesi ja kaverillesi!
Etu on voimassa niin kauan kun etukuponkeja riittää.

Jätä kommentti