Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Wroom Oy / GROOM Parturit, y-tunnus 2288377-2. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.groom.fi/verkkokauppa.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta, toimitusosoite sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jos olet alle 18 vuotias, täytyy sinulla olla huoltajan hyväksyntä tilaessasi meiltä.

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika on normaalisti 2-3 arkipäivää.

Toimitustapa ja toimituskulut

Asiakas valitsee toimitustavan/toimituskulut tilauksen yhteydessä. Valittavissa on toimitus postipakettina (nouto pakettiautomaatista tai postista, 5,90 € / lähetys) tai nouto jostakin seuraavista liikkeistämme (veloitukseton toimitus): Rock, PitStop, Extreme, Classic. Posti lähettää noutoilmoituksen tilauksella ilmoitettuun puhelinnumeroon ja sähköpostiin, liikkeestä noudosta ilmoitetaan sähköpostiin.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, myös pakkauksen on oltava myyntikelpoinen. Vaihto-/palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita, esim. vahat, partavaahdot, öljyt tms. vastaavat tuotteet.

Halutessasi vaihtaa/palauttaa tuotteen, olethan meihin yhteydessä osoitteella tilaukset@groom.fi,  ja ilmoitamme sinulle palautusnumeron ja muut palautukseen liittyvät ohjeet. Liitä palautuksen mukaan kopio tilausvahvistuksesta. Voit jättää paketin maksutta samalle kuljetusyhtiölle joka vastasi paketin toimituksesta. Pakettiin merkintä “ASIAKASPALAUTUS”.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan välittömästi tilillenne.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut / vioittunut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tilaukset@groom.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi jo noutovaiheessa reklamaatio toimittavalle taholle.

Maksut

Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Muuta

Pidätämme oikeuden toimitusehtojemme muuttamiseen.
Wroom Oy / GROOM Parturit käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Asiakaspalvelumme

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla tilaukset@groom.fi tai puhelimitse klo 9-17 numerossa 045 647 2966.