Yleistä verkkokaupasta

GROOM Verkkokauppa on suomalainen ja kaikki tuotteet pakataan Helsingin Kalevankadulla sijaitsevalla varastolla. Verkkokaupan tuotteita myy Wroom Oy / GROOM Parturit, y-tunnus 2288377-2. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.groom.fi/verkkokauppa.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta, toimitusosoite sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jos olet alle 18 vuotias, täytyy sinulla olla huoltajan hyväksyntä tilatessasi meiltä.

Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää.

Toimitustapa ja toimituskulut

Asiakas valitsee toimitustavan/toimituskulut tilauksen yhteydessä.

  1. Toimitus Pikkupakettina (toimitus kotiin postilaatikkoon 3,90 €)
  2. Toimitus Postipakettina (toimitus pakettiautomaattiin tai postitoimistoon 6,90€)
  3. Toimitus Kotipakettina (toimitus kotiin 12,90€)

Veloitukseton toimitus:

  1. Nouto jostakin seuraavista keskustan liikkeistämme: Rock (Ruoholahdenkatu 2), PitStop (Eerikinkatu 33), Extreme (Kalevankatu 25) tai Classic (Kalevankatu 46) .
  2. Yli 60€ tilausten toimituskulut veloituksetta Pikku- tai Postipakettina.

Posti lähettää noutoilmoituksen tilauksella ilmoitettuun puhelinnumeroon ja sähköpostiin, liikkeestä noudosta ilmoitetaan sähköpostiin.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, myös pakkauksen on oltava myyntikelpoinen. Vaihto-/palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita, esim. vahat, partavaahdot, öljyt tms. vastaavat tuotteet.

Halutessasi vaihtaa/palauttaa tuotteen, olethan meihin yhteydessä osoitteella tilaukset@groom.fi,  ja ilmoitamme sinulle palautusnumeron ja muut palautukseen liittyvät ohjeet. Liitä palautuksen mukaan kopio tilausvahvistuksesta. Voit jättää paketin maksutta samalle kuljetusyhtiölle joka vastasi paketin toimituksesta. Pakettiin merkintä ”ASIAKASPALAUTUS”.

Mikäli asiakkaan lähetys palautuu meille Postista/Postin noutopisteestä noutamatta jättämisen johdosta, perimme mahdollisesta uudelleenlähettämisestä postikulun 6,90€.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan välittömästi tilillenne.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut / vioittunut kuljetuksen aikana tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee tehdä ilmoitus välittömästi osoitteeseen tilaukset@groom.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi jo noutovaiheessa reklamaatio toimittavalle taholle.

Maksut

Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Muuta

Pidätämme oikeuden toimitusehtojemme muuttamiseen.
Wroom Oy / GROOM Parturit käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Tiedustelut

tilaukset@groom.fi